اختصاص ۳ رام قطار تهران-جمکران و بالعکس در نیمه شعبان

مدیر کل راه آهن قم ازاختصاص ۳ رام قطار ریل باس تهران – جمکران و بالعکس در روز نیمه شعبان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم محسن اعتماد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان عج با اعلام این […]

مدیر کل راه آهن قم ازاختصاص ۳ رام قطار ریل باس تهران – جمکران و بالعکس در روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم محسن اعتماد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان عج با اعلام این خبر افزود:به منظور خدمات رسانی به عاشقان امام زمان عج ، علاوه بر قطار جمکران – تهران که روزهای سه شنبه تردد می کند ۲ رام قطار نیز به مناسب این روز به این مسیر اضافه گردید.

وی با بیان اینکه قطار جمکران – تهران هر هفته سه شنبه در حال سرویس دهی می باشد،گفت:قطار یک وسیله ایمن و در عین حال به صرفه است که مردم و زائرین می توانند با صرف هزینه کم،سفری ایمن داشته باشند.

مدیر کل راه آهن قم ادامه داد:قطار مذکور هر هفته سه شنبه ها از ساعت ۱۵ از تهران حرکت می کند و ساعت برگشت آن ازقم ۲۴ بامداد می باشد.

محسن اعتماد با اشاره به خیل عظیم دوستداران و منتظران آن حضرت در روز نیمه شعبان به مسجد مقدس جمکران اذعان کرد:با هماهنگی هایی که با راه آهن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته ۲ رام قطار ریل باس به مسیر جمکران-تهران اضافه شده که مجموعا ۶ رام به صورت رفت و برگشت اماده خدمات رسانی می باشند.

وی با اشاره به ساعات حرکت قطار های مذکور اظهار کرد: ساعات حرکت قطارها از تهران به ترتیب ۱۵:۰۰،۲۰:۳۵،۱۷:۰۰ و ساعت برگشت از جمکران نیز ۲۴:۰۰،۰۱:۳۰و ۸:۰۰ می باشد.

وی در پایان افزود:لازم به ذکر است که روزانه ۱۲ رام قطار حومه ای قم – تهران و بالعکس در ساعات ۱۰/۵، ۴۵/۶، ۳۵/۹، ۳۵/۱۴، ۳۰/۱۶، ۲۵/۱۸ در حال سرویس دهی به زائرین و مردم شریف قم می باشد.