احیاء ۱۲ واحد راکد در استان قم با اشتغال ۱۲۹ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در جلسه هجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرک صنعتی ثامن الائمه برگزار شد گفت : طبق روال و برنامه های استان هر دو هفته با حضور مسئولان قم به صورت میدانی از واحدهای صنعتی بازدید به عمل می آید. به گزارش پایگاه خبری […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در جلسه هجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرک صنعتی ثامن الائمه برگزار شد گفت : طبق روال و برنامه های استان هر دو هفته با حضور مسئولان قم به صورت میدانی از واحدهای صنعتی بازدید به عمل می آید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،محمود سیجانی تاکید کرد: مشکلات و دغدغه های صنایع وابسته به صنعت درودگری در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: صنایع وابسته به صنعت چوب در رابطه با ایجاد ارزش افزوده و اشتغال استان نقش بسیار پررنگی دارند.

وی ادامه داد: مدیریت نمایشگاه چوب و مبلمان و واگذاری برگزاری آن به اتحادیه درودگران اقدام ارزنده ای بوده که سال گذشته در رابطه با تبلیغات تولیدات داخلی انجام گرفت.

سیجانی تصریح کرد: ثبت سفارش مواد اولیه صنعت چوب در کمتر از ۲۴ ساعت در سازمان صمت استان انجام می شود.

وی افزود: کمبود برق شهرک ثامن الائمه و نوسانات آن به صورت کامل برطرف شده و در رابطه با آب و گاز نیز مشکلی در تامین نیازهای آتی وجود ندارد.

رئیس سازمان صمت قم خاطر نشان کرد : یکی از اولویت های اصلی سازمان احیاء واحد های راکد و غیر فعال می باشد که به نحوی که طی چهار ماه نخست سال جاری ۱۲ واحد صنعتی راکد و غیر فعال با اشتغال ۱۲۹ نفر در زمینه تولید صنایع غذایی ، کفش و دمپایی و محصولات پلاستیکی فعال شده و به چرخه تولید باز گشته است .