- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اجرای طرح پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی در قم

سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه هاعمومی استان قم از اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در قم خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی آحاد مردم را به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» دعوت کرد.

سجاد عمرانی اظهار داشت: نقش كتابخانه‌ هاي عمومي به عنوان متولی ترويج كتابخواني، تسهیل زمينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مطالعه كم هزينه و دسترسي به كتاب‌هاي مناسب برای مخاطبان است و یکی از روش های مجموعه سازی در کتابخانه ها، تامين منابع اطلاعاتي و اهداي كتاب می باشد که هدف آن گسترش مشاركت همگاني در حمايت از كتابخانه‌هاي عمومي، تقويت مخازن و به روزرسانی کتب است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی بیان کرد: پويش اهداي كتاب، اهداي آگاهي، رخداد بزرگ فرهنگي است که باعث ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه خواهد بود و در آینده ای نزدیک نتایج و روزهاي بهتري را براي عموم جامعه فراهم می آورد. وی ابراز امیدواری کرد با نذر کتاب در توسعه منابع مفید و کاربردی و موردنیاز جامعه سهیم باشیم و اداره کل كتابخانه‌هاي عمومي نیز آماده دريافت كتابهاي اهدايي مردم عزيز در راستای غني‌سازي منابع اطلاعاتي كتابخانه‌ها است.‌‌

وی در پایان گفت: پويش«اهداي كتاب، اهداي آگاهي» از طرح هایی است که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور اجرا می شود و انجام هر چه بهتر این امر مهم نیازمند همکاری نهادها و مراکز فرهنگی ـ مذهبی می باشد.