اجرای طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان توسط استاندارد قم

 طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در مراکز عرضه استان توسط اداره کل استاندارد انجام می شود . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ،مدیرکل استاندارد قم در این خصوص گفت : این طرح با […]

 طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در مراکز عرضه استان توسط اداره کل استاندارد انجام می شود .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ،مدیرکل استاندارد قم در این خصوص گفت : این طرح با هدف نظارت بر عرضه محصولات مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای برنامه های سازمان ملی استاندارد در استان قم اجرا شده و همچنان ادامه دارد .

مجید آوری فرد : با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم نگاه ویژه به موضوع سلامت مردم ، در این طرح اقلام مورد مصرف مردم به ویژه در حوزه صنایع غذایی مورد نظارت و بازرسی دقیق کارشناسان و بازرسان این اداره کل قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : هدف از اجرای این طرح جلوگیری از عرضه محصولات غیر استاندارد در بازار و حمایت از کالاهای استاندارد و با کیفیت ایرانی است .

وی خاطر نشان کرد : اجرای این طرح و در ادامه آن نظارت مستمر اداره کل استاندارد بر مراکز عرضه محصولات ایرانی در نهایت منجر به افزایش کیفیت تولیدات استاندارد و جهش تولید خواهد شد .

آوری فرد  در پایان با بیان اینکه، این طرح تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت از هم استانی های عزیز درخواست کرد به جهت مشارکت در این طرح و اطمینان از کالاهای دارای نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در صورت عدم انطباق مشخصات دریافتی ، موارد تخلف را به اداره کل استاندارد استان قم اطلاع رسانی نمایند.