اجرای طرح قدر در قم با دستگیری ۵ سارق و ۱۳ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۵ نفر سارق و ۱۳معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح قدر در حوزه تعدادی از کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۵ نفر سارق و ۱۳معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح قدر در حوزه تعدادی از کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر در حوزه تعدادی از کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

سرهنگ جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل شامل دستگیری ۵ نفر سارق و ۱۳معتاد متجاهر، ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت برشمرد.

کشف بیش از ۵۵ کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک پلیس “قم و آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۵۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر “قم و آذربایجان شرقی ” خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی، محموله مواد افیونی را از جنوب کشور به قم منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس طی هماهنگی های قضائی مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور با بار قانونی نفتای سبک را شناسایی، متوقف و برای بررسی دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان منتقل کردند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از داخل بار خودروي توقيفي، ۵۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر ترياک بالفاف در قالب ۱۵ بطری پلاستیکی کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.