اجرای طرح فتح در قم با دستگیری۸۰ نفر سارق وکشف۱۵۰فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از اجرای طرح فتح با دستگیری۸۰نفر سارق و کشف بیش از ۱۵۰فقره سرقت در قم خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و پاکساری کانون های وقوع جرائم ،هشتمین مرحله طرح فتح با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت، سارقان، […]

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از اجرای طرح فتح با دستگیری۸۰نفر سارق و کشف بیش از ۱۵۰فقره سرقت در قم خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و پاکساری کانون های وقوع جرائم ،هشتمین مرحله طرح فتح با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت، سارقان، خرده فروشان مواد افیونی و اراذل و اوباش و متهمان تحت تعقیب در محلات آلوده شهر قم اجرا شد.
وی گفت: درنتیجه اجرای این طرح که ۷۲ ساعت به طول انجامید ۸۰ نفر سارق دستگیر و بیش از ۱۵۰فقره سرقت کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: ۳۷ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۶ کیلو گرم انواع مواد افیونی کشف شد و ۱۱۵نفرمعتاد متجاهر نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل شدند.
سرهنگ اسماعیلی گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۴ نفر اراذل و اوباش شناسنامه دار دستگیر و تحویل مرجع قضائی استان شدند.
وی افزود: ۱۰ دستگاه خودرو قاچاق بر نیز در این طرح توقیف که ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق برابر نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال است.
سرهنگ اسماعیلی با اعلام استمرار طرح فتح، تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند پلیس با حمایت دستگاه قضائی و پشتوانه مردم با قاطعیت در اسرع وقت با آن ها برخورد می کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه طرح های پلیس که در سطح استان اجرا می شود برای ایجاد امنیت و خواسته و مطالبه عمومی بحق مردم است به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند