- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اجرای طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت:جهت تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه، مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي را اجراء و در اين راستا از ۴ هزار و ۵۸۷ واحد صنفي در استان بازديد کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پلیس امنیت عمومی استان با هدف اجراي قوانين طرح فاصله گذاري اجتماعي و صيانت از امنيت اخلاقي، تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه، مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي را اجراء و در اين راستا از ۴ هزار و ۵۸۷ واحد صنفي در استان بازديد کردند.
وی هدف از ساماندهي اصناف را رعايت قانون صنفي و بازديد از صنوف را در راستای رعايت قانون در بازار دانست و افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي طی اين بازديدها به یک هزار و ۲۳ واحد صنفي تذکر و به ۱۵۶ واحد صنفي اخطار پلمب و ۹۷ واحد صنفي به علت انجام تخلفات پلمب و از ادامه فعاليت آنان جلوگيري به عمل آمد .
جانشین فرمانده انتظامی استان قم عدم رعايت قوانين و مقررات ابلاغي از سوي اتحاديه صنفي را علت عمده پلمب واحدهاي متخلف اعلام کرد.

اتوبوس حامل بار قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان يک دستگاه “اتوبوس” حامل بار قاچاق که از یکی از استان های جنوبی به مقصد استان همجوار قم بارگیری شده بود، در محور “سلفچگان-قم” شناسایی و توقیف شد.
وی اضافه کرد: سپس در بازرسی از خودرو مذکور ۷ هزار و ۷۳۹ عدد لوازم بهداشتی و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله یک میلیارد ریال عنوان شده است.
سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.