- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اجرای دومین رزمایش “فتح”باحضور هیئت نظارت ستادکل نیروهای مسلح درقم

دومین رزمایش عملیاتی مشترک “فتح”با حضور هیئت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح در فرماندهی انتظامی استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از خبرگزاری پلیس،سردار “کاظم مجتبایی”در این رزمایش که با شرکت پلیس،سپاه و بسیج و با حضور سردار “نوروزی” رئیس هیئت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح اجرا شد، اظهار داشت: این رزمایش از ۲ بخش پنهان و آشکار تشکیل شده که در بخش پنهان آن بیش از ۱۶۴ نفر سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند همچنین بیش از ۴۰۵ نفر معتاد و فروشندگان خرد مواد مخدر که در میادین و معابر و نشانگاه ها موجب آزار و اذیت مردم می شدند جمع‌آوری و بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اهداف ۴گانه رزمایش گفت: اهداف این رزمایش زمین گیر کردن مجرمان پرخطر ،دستگیری سارقان سابقه دار، پاکسازی میادین و معابری که نشانگاه های مواد مخدر هستند و در نهایت گسترش و تقویت امنیت عمومی در سطح استان است.

سردار مجتبایی تاکید کرد: اهداف چهارگانه تعیین شده با تلاش و برنامه‌ریزی ،حضور گسترده همکاران انتظامی در بخش های اطلاعاتی، آگاهی، پلیس مواد مخدر ،فرماندهی انتظامی شهرستان ، یگان امداد ،یگان ۱۱۰ و پشتیبانی سایر رده ها مثل یگان عملیاتی ویژه و همکاران سپاه و بسیج تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد:امیدوارم بتوانیم در کمال اقتدار این مأموریت را به سرانجام برسانیم و شاهد دستاوردهای مطلوب و رضایت‌بخشی باشیم.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: طبیعی است که یک بخشی از این فعالیت ها که رسانه ای می شود، اقدامات و عملیات روانی است که مردم عزیز ما در جریان باشند پلیس با چنین رزمایش‌ هایی تلاش می‌کند که امنیت را گسترش دهد، از طرفی دیگر مجرمانی که تا کنون دستگیر نشده اند در چنگال قانون قرار بگیرند و با آنها برخورد شود.

//////////////////////////////////////////

افتخار پلیس، حفظ و برقراری امنیت و آرامش مردم است

رئيس هيئت نظارت ستاد کل نيروهاي مسلح، گفت: افتخار پلیس، حفظ و برقراری امنیت و آرامش مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “نوروزي ” در رزمایش عملیاتی “فتح۲″ در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم، حضور گشت هاي پليس را مايه احساس امنیت و آرامش مردم دانست و اظهارداشت: حوزه ماموریت های پلیس قم بر دو بخش زائران و مجاوران است که به عنوان خادم حضرت معصومه (س) انجام وظیفه می کند.

وی اضافه کرد: مردم استان قم امنیت شان را مدیون پليس دانسته و افتخار اين نيرو نيز خادمي مردم است.

سردار نوروزی بیان داشت: سیزدهمین طرح ذوالفقار که اکنون به نام فتح ۲ نامگذاری شده به منزله نمایش قدرت و اقتدار پلیس قم است چرا که با انجام این رزمایش ها از مدتی قبل، ۱۳۰۰ نفر مجرم سابقه دار و افراد شرور دستگير شده اند.

رئيس هيئت نظارت ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به بیانات آیت الله ” مظاهری” رئیس حوزه علمیه استان اصفهان که با وی قبلا در استان موصوف دیدار داشته، ابراز داشت: کارکنان نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی که برای مردم امنیت و آرامش برقرار می کنند ثواب شهادت برای شان نوشته می شود و پلیس بایستی بر خود باليده و افتخار کند که توفیق خدمتگزاری به مردم را پیدا کرده است.