ابتلامدیردرمان و۶۰کادر درمانی وپشتیبانی تامین اجتماعی قم به ویروس کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم به دلیل ابتلاءبه کرونا به بخش مراقبت های ویژه CCU بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم :با شیوع موج جدید ویروس کرونا ،۵۰ درصد از ظرفیت بیمارستان یکصد وبیست تختخوابی تامین اجتماعی قم با […]

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم به دلیل ابتلاءبه کرونا به بخش مراقبت های ویژه CCU بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم :با شیوع موج جدید ویروس کرونا ،۵۰ درصد از ظرفیت بیمارستان یکصد وبیست تختخوابی تامین اجتماعی قم با تمام امکانات وارد چرخه پذیرش بیماران کرنایی شد.
محمد رضا هدایتی رییس اداره روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان استان قم اظهار داشت:از ابتدای مهر ماه تا کنون بیش از ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بستری وخدمات درمانی لازم به آنان ارائه شده است .
رییس اداره روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان استان قم در ادامه گفت: مدیریت درمان استان قم در استان از طریق سه مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان تامین اجتماعی به بیماران و مراجعین خدمات ارائه می نماید که با توجه به شروع فصل سرما و شیوع موج جدید ویروس کرنا ،علاوه بر مدیر درمان استان قم بیش از ۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان و واحدهای درمان نیز به ویروس کرنا مبتلا ودر استعلاجی هستند که این امر فشار مضاعفی را بر دوش کادر درمانی وپشتیبانی درمان به وجود می آورد.
محمد رضا هدایتی در ادامه افزود: تیم مدیریتی استان با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از نیروهای بخش های دیگر و همچنین فراهم نمودن تجهیزات و داروی مورد نیاز تلاش می کنند تا از کیفیت خدمت به بیماران کاسته نشود لذا از شهروندان عزیز درخواست می شود به توصیه های اعلام شده توسط متخصصان به رعایت نکات بهداشتی در کاهش فشار کاری کادر درمان و همچنین سلامت خود، توجه بیشتری داشته باشند.