- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

آمادگی پلیس قم برای تامین امنیت کنگره بین المللی شیعه شناسی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از آمادگی کامل و برنامه ریزی مناسب پلیس در خصوص تامین امنیت انتظامی و ترافیکی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره بین المللی شیعه شناسی در استان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ” صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و در حاشیه برگزاری “گنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی ” که در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: از هفته ها قبل پلیس برنامه ریزی لازم را برای تامین امنیت این کنگره انجام داده که به لطف خداوند شاهد اجرای تمامی تمهیدات انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی برای برقراری امنیت قابل قبول در اجرای این کنگره عظیم در استان قم هستیم.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم و همچنین نیروهای یگان حفاظت از شخصیت های ناجا در این ماموریت پلیس قم را همراهی و پشتیبانی می کنند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان، تدابیر لازم ترافیکی را برای محورهای ورودی به کنگره و نیز مسیرهای منتهی به محل اقامت میهمانان که در نقاط مختلف استان برنامه ریزی شده بود، را تحت پوشش قرار داده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: بیش از ۵۰ کشور در این همایش شرکت دارند که از شخصیت های اثرگذار جهان اسلام در این کنگره ملی شرکت دارند.

سرهنگ درویشی بیان داشت: تمهیدات لازم در خصوص رفت و آمد شرکت کنندگان به محل برگزاری کنگره فراهم و از طرف دیگر برنامه ریزی برای جلوگیری از هر گونه مشکلات ترافیکی و یا تسهیل در تردد مردم نیز فراهم شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: تمامی مسیرهای موصوف تا محل اجرای کنگره که به صورت متناوب در حال رفت و آمد هستند، کاملاً تحت پوشش انتظامی و امنیتی پلیس قرار دارد و تلاش می کنیم در این چند روزی که این کنگره در استان قم برگزار می شود مشکلی را شاهد نباشیم و با امنیت مطلوبی این کنگره را به پایان برسانیم.