- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

آماده باش کامل پليس قم همزمان با جشن بزرگ نيمه شعبان

جانشين فرماندهي انتظامي استان از آمادگي صد در صدي پليس قم براي انجام ماموريت جشن بزرگ نيمه شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به برنامه ريزي پليس قم در ابعاد مختلف ترافیکی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی براي برگزاري هرچه بهتر جشن نيمه شعبان، اظهارداشت: نگاه به مراسم نيمه شعبان ملي بوده و پليس قم اين مأموريت را فراتر از استان مي بيند.

وي گفت: هر ساله در اين مراسم بيش از ۳ ميليون نفر براي تجدید بیعت با امام عصر(عج) حضور خواهند يافت و پليس تلاش می کند تا امنیت را برای همه مسافران و زائران در شهر مقدس قم فراهم کند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به تشکيل قرارگاه “حضرت قائم (عج)” توسط پليس استان، افزود: در ذیل این قرارگاه، قرارگاه های فرعی شامل قرارگاه “عمار” در حوزه مبارزه با سرقت، قرارگاه “نصر” در حوزه ترافیک و آمد و شد، قرارگاه “ظفر” به عنوان قرارگاه تامین و پشتیبانی کننده ماموریت های پلیس در حوزه انتظامی، قرارگاه “ابوذر” به عنوان قرارگاه پلیس پیشگیری در حوزه انتظام بخشی و استقرار ایستگاه های انتظامی اطراف رینگ مسجد مقدس جمکران و محورهای مواصلاتی و قرارگاه “سلمان” در بعد اشرافیت بر پديده های مجرمانه در سطح استان تشکیل شده است.

سرهنگ درويشي با بيان اين که قبل از نيمه شعبان پليس قم در آماده باش کامل خواهد بود، تصريح کرد: ۷ ایستگاه انتظامی را در رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران مستقر کرده و تمامی پارکینگ هایی که در حوزه اطراف این مسجد قرار دارند تحت پوشش انتظامی و ترافیکی قرار خواهند گرفت تا با کمک سایر دستگاه هاي امدادی، اورژانس و شهرداری يک هم افزایی ايجاد کرده تا امنیت قابل قبولی برای مردم ایجاد کنیم.

حضور فرمانده انتظامي استان قم در سامانه ۱۹۷

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گفت: سردار” کاظم مجتبايي”، روز دوشنبه ۳اردیبهشت سال جاري در دفتر نظارت همگاني (۱۹۷)پاسخگوي مشكلات مردم خواهد بود.

سرهنگ “سيدمحمد سيف زاده” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي پاسخگويي مسئولان انتظامي استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامي ،ترافيکي و غيره شهروندان، فرمانده انتظامي استان قم روز دوشنبه ۳اردیبهشت، از ساعت ۱۲ الي ۱۳ در دفتر نظارت همگاني ۱۹۷ حضور خواهد يافت.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم تصريح کرد: همشهريان مي توانند هرگونه انتقاد، شكايت، پيشنهاد و يا تقدير و تشكر از كاركنان نيروي انتظامي را با سامانه ۱۹۷ در ميان گذاشته و در صورت تمايل براي ديدار حضوري با سردار مجتبايي، در تاريخ مذكور به دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) مستقر در ساختمان معاونت اجتماعي واقع در خيابان امام خميني (ره) – جنب کلانتري ۱۷ شهيد بهشتي مراجعه کنند.