آغاز ثبت نام در کاروانهای حج تمتع ۹۸ / اولویت های اعزام مشخص شد

مهدي صالحي از ثبت نام اولویت های حج تمتع ۹۸ در کاروان ها، از روز جمعه دهم اسفند ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،صالحي تصريح كرد:دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵ که پیش تر نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام […]

مهدي صالحي از ثبت نام اولویت های حج تمتع ۹۸ در کاروان ها، از روز جمعه دهم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،صالحي تصريح كرد:دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۸۵ که پیش تر نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده اند، می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم اسفند ماه نسبت به ثبت نام در کاروان های حج تمتع ۹۸ اقدام نمایند.

وي اظهار نمود:
ضمنا به منظور تسهیل در پرداخت زائرین حج تمتع سال ۱۳۹۸ ، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد، که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت‌نام در کاروان ها دریافت خواهد شد و زمان دریافت قسط دوم متعاقبا اعلام خواهد شد، كه قطعی شدن ثبت نام منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت قسط دوم هزینه سفر خواهد بود.

مهدي صالحي تاكيد كرد:
در فرآیند ثبت نام کاروان های حج ۹۸ ، نام نویسی فقط در کاروان های شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده ، امکان پذیر خواهد بود؛ لازم است تا زایران دقت لازم را داشته باشند یا اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir بروزرسانی و اصلاح نمایند.

مديركل حج و زيارت استان قم گفت:
در صورت عدم مراجعه و ثبت نام اولویت های یاد شده در کاروان ها در فرصت تعیین شده، از اولویت های بعدی برای ثبت نام در کاروان ها دعوت به عمل خواهد آمد.

صالحي بيان نمود:
به دارندگان قبوض ودیعه گذاری در اولویت اعزام به حج سال آینده که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir اقدام نکرده اند توصیه می شود تا قبل از فرآیند ثبت‌نام در کاروان ها، اطلاعات خود را در سامانه یاد شده ، تکمیل و بروزرسانی نمایند.

مدير حج و زيارت قم بيان نمود:
برای اعزام به حج سال آینده ، لازم است گذرنامه زائران محترم حداقل تا ۹۸/۱۱/۱۰ اعتبار داشته باشد.