آغاز به کار دور جدید کارگاه تئاتر «اولین تجربه»

نخستین جلسه کارگاه بازیگری تئاتر حوزه هنری قم که آغاز فعالیت‌های هفتمین دوره کارگاه اولین تجربه است، با حضور احمد سلیمانی مدرس دوره و هنرجویان  برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، کارگاه اولین تجربه دوره‌ فراگیر تئاتر حوزه هنری قم است که شامل کارگاه‌های […]

نخستین جلسه کارگاه بازیگری تئاتر حوزه هنری قم که آغاز فعالیت‌های هفتمین دوره کارگاه اولین تجربه است، با حضور احمد سلیمانی مدرس دوره و هنرجویان  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، کارگاه اولین تجربه دوره‌ فراگیر تئاتر حوزه هنری قم است که شامل کارگاه‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی می‌شود. در این دوره و با حضور اساتید صاحب‌نام تئاتر، کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود تا در پایان دوره هنرجویان بتوانند به صورت کامل اجرای یک نمایش را به عهده گیرند و نخستین اجرای خود را در قالب یک جشنواره داخلی به روی صحنه ببرند.

کارگاه اولین تجربه با هدف تربیت نسلی از هنرمندان تئاتر برنامه‌ریزی شده و هم‌اکنون هنرجویان دوره‌های پیشین در قالب گروه‌های حرفه‌ای تئاتر در استان قم مشغول فعالیت و اجرا هستند.

دومین جلسه کارگاه بازیگری ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و علاقمندان تا پیش از این جلسه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌بایست با شماره تماس ۳۷۷۴۷۷۰۰ واحد آموزش حوزه هنری قم به نشانی خیابان چهارمردان، انتهای کوچه ۱۷، پلاک ۱۵۹ تماس حاصل کرد.