آغاز بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) قم

با توجه به افزایش میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا در قم و با مصوبه مورخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، بیمارستان امام رضا (ع) قم هم با ۵۰ درصد ظرفیت خود به چرخه بستری بیماران کرونایی پیوست. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم […]

با توجه به افزایش میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا در قم و با مصوبه مورخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، بیمارستان امام رضا (ع) قم هم با ۵۰ درصد ظرفیت خود به چرخه بستری بیماران کرونایی پیوست.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم:دکتر داود علیمحمدی مدیر درمان استان قم ضمن درخواست رعایت دستو رالعمل های بهداشتی از  سوی مردم اظهار داشت:بیمارستان ۱۲۵ تختخوابی امام رضا (ع) همچون گذشته با ۵۰ درصد ظرفیت و امکانات ، پذیرش بیماران کرونایی را  بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری،کنترل ومبارزه با ویروس کرونای استان قم آغاز نموده است.

مدیر درمان استان قم خاطر نشان کرد:بیمارستان تامین اجتماعی قم در کنار سایر مجموعه های درمانی استان در خدمت سلامت مردم  می باشد و ما با تمام توان تلاش خواهیم کرد سلامت را به بیماران بازگردانیم وا میدواریم با رعایت استاندارد های بهداشتی در روز های آینده ،شاهد کاهش  ابتلای مردم به ویروس کرونا باشیم.

گفتنی است:در حال حاضر بیمارستان های امیرالمومنین (ع)، کامکار، فرقانی و امام رضا (ع)  در استان قم علاوه بر درمانگاههای ۹ گانه مراکز بهداشتی استان به بیمار علائم کرونا خدمت  ارائه می نمایند .

——
خارج کردن کیست ۳ کیلویی در هنگام انجام عمل سزارین از بیمار باردار در بیمارستان امام رضا (ع)
دکتر داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی از انجام موفقیت آمیز خارج کردن کیست ۳ کیلویی در هنگام انجام عمل سزارین از بیمار باردار در بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و گفت :حال مادر و نوزاد خوب است وبه بخش بستری برای مراقبت های درمانی منتقل شده است.

مدیر درمان استان قم گفت :روز گذشته خانم ۳۶ ساله در هفته ۳۸ بارداری با تشخیص کیست حجیم تخمدان بوسیله سونوگرافی تشخیص داده شد  و در بخش زنان بیمارستان امام رضا (ع) قم بستری گردید.

وی در ادامه گفت : بلافاصله با هماهنگی به عمل آماده بیمار به اتاق عمل منتقل گردید که خانم دکتر خاطره وطن پور متخصص زنان زایمان با تلاش همکاران اتاق عمل در حین عمل سزارین بعد از تولد نوزاد موفق شدند کیستی را که بدلیل قطر ۲۵سانتیمتر و وزنی ۳ کیلویی جراحی آغاز و ابتدا اقدامات ساکشن انجام  و سپس کیست از بدن بیمار خارج و مورد جراحی قرار گرفت که عمل با موفقیت انجام گردید .

دکتر علیمحمدی اظهار داشت :حال بیمار و نوزد در حال حاضر  خوب است و برای مراقبت های بیشتر درمانی به بخش منتقل گردیدند.

مدیر درمان استان قم خاطر نشان کرد :در سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ زایمان در بیمارستان امام رضا (ع) انجام شده است.