- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

آغازمرحله جديد واگذاري تسهيلات طرح رونق توليد صنايع كوچك ومتوسط قم

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم از واحدهاي توليدي صنايع كوچك و و متوسط متقاضي دريافت تسهيلات سرمايه در گردش و سرمايه ثابت خواست تا با مراجعه به سايت بهين ياب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام كنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي­نژاد در بازديد از شهرك هاي صنعتي با اعلام اين خبر اظهارداشت: ثبت نام واحدهاي صنعتي متقاضي تسهيلات بانك در قالب تسهيلات رونق توليد در سال ۹۷  آغاز شده است و واحدهاي صنعتي بالاي ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي و صنايع كوچك ومتوسط مي توانند از مزاياي در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

طيبي نژاد با بيان اينكه متقاضيان مي توانند درخواست خود را براساس اطلاعات خواسته شده در سايت بهين ياب به آدرس(behinyab.ir) ثبت كنند، تصريح كرد: واحد صنعتي متقاضي پس از بررسي درخواست در كميته بررسي موظف است ظرف مدت يكماه مدارك خود را در اختيار بانك عامل قرار دهد. براساس دستورالعمل مربوطه كليه بانك ها در كمترين زمان ممكن موارد اعلامي مورد ارزيابي و پرداخت تسهيلات صورت مي گيرد  و از سوي ديگر بانك ها موظفند قراردادهاي مربوط به تخصيص زمين توسط شركت شهرك هاي صنعتي را در قبال وثيقه تسهيلات اعطايي بپذيرند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم ادامه داد: نرخ سود تسهيلات موضوع اين دستورالعمل براساس نرخ مصوب شوراي پول و اعتبار بوده و و كليه مراحل از ابتداي ثبت نام تا زمان دريافت و مصرف تسهيلات در موارد اعلامي در سامانه ستاد به ثبت خواهد رسيد.

وي در پايان تاكيد كرد: به منظور نظارت بر تسهيلات دريافتي و مصرف آنها در جايگاه خود كميته اي متشكل از نماينده ادارات مختلف عضو ستاد تسهيل تشكيل شده است كه به صورت منظم از واحدهاي مذكور بازديد بعمل مي آورد.