آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد از محل درآمد موقوفات

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و از محل درآمد موقوفه‌ای خاص، بدهی ۴۰ نفر از زندانیان غیر عمد استان پرداخت خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به ایام‌الله […]

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و از محل درآمد موقوفه‌ای خاص، بدهی ۴۰ نفر از زندانیان غیر عمد استان پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر این اساس و از محل درآمد موقوفه‌ای خاص در قم، بدهی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان پرداخت می‌شود.
وی افزود: سال گذشته این طرح با اعتباری ۱۵۰ میلیون تومانی برای آزادی ۱۷ نفر از زندانیان استان قم اجرایی شد به این ترتیب که جلساتی با طلبکاران برگزار شد تا نیمی از بدهی از سوی آنها بخشیده و نیمی دیگر توسط اداره کل اوقاف قم پرداخت شود و بر این اساس در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان از بدهی‌ها تسویه شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه امسال هم این طرح به مناسبت چهل سالگی انقلاب و برای آزادی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد اجرایی خواهد شد گفت: ۱۹۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه شیخان که نیت آن آزادی زندانیان است برای این امر اختصاص داده شده است.