۵۰ دستگاه دیالیز به چرخه سلامت قم اضافه خواهد شد

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت قم گفت:۵۰ دستگاه دیالیز به چرخه سلامت قم اضافه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،محمدجواد آل احمد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۵۰ دستگاه پیشرفته دیالیز با پیگیری مجمع خیرین سلامت استان قم و رایزنی و مساعدت ویژه دکتر علی لاریجانی با دکتر یوسفی […]

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت قم گفت:۵۰ دستگاه دیالیز به چرخه سلامت قم اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،محمدجواد آل احمد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۵۰ دستگاه پیشرفته دیالیز با پیگیری مجمع خیرین سلامت استان قم و رایزنی و مساعدت ویژه دکتر علی لاریجانی با دکتر یوسفی عضو هئیت امنای صندوق ذخیره ارزی کشور خریداری و جهت بهره برداری به ۲ بیمارستان ولیعصر(عج) و آیت الله گلپایگانی اهدا شد.

وی افزود : بخش ویژه دیالیز بیمارستان های ولیعصر(عج) و گلپایگانی جایگزین بخش دیالیز بیمارستان کامکار شده که   مشغول ارائه خدمات به بیماران کرونا است.

آل احمد ادامه داد: بیمارستان کامکار اولین مرکز پذیرش بیماران کرونا در کشور بود و تمامی بخش های دیگر بیمارستان به همین دلیل تعطیل شد و بیماران بستری به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت در طول سال در کنار عزیزان دانشگاه علوم پزشکی قم است تاکید کرد: فارغ از بحث و مسائلی که ایجاد می شود مجمع خیرین سلامت از تمام ظرفیت های کشوری و استانی در جهت بهبود وضعیت سلامت استان گام برمیدارد و به هیچ صحبت و موضوعی که سلامت مردم را در خطر بیندازد اهمیت نخواهد داد.

آل احمد ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی دکتر سرمست، استاندار قم اذعان کرد: دستگاه دیالیز به عنوان جانشینی برای کلیه است که در صورت نارسایی یا از کارافتادن کلیه ها استفاده می شود و اهمیت ویژه ای برای بیماران کلیوی دارد.