ورزشگاه حیدریان میزبان گردهمایی بزرگ حامیان آب

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با تاکید بر مشارکت همه دستگاه های در برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب گفت: این گردهمایی نقش موثری در آشنایی افکار عمومی با محدودیت منابع آبی خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، […]

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با تاکید بر مشارکت همه دستگاه های در برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب گفت: این گردهمایی نقش موثری در آشنایی افکار عمومی با محدودیت منابع آبی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهرداد غضنفری در دومین نشست هماهنگی گردهمایی بزرگ حامیان آب که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد در سخنانی با تاکید بر شرایط موجود و محدودیت منابع آبی در کشور به ویژه در استان قم گفت: باید با برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی، افکار عمومی را با این محدودیت حیاتی مواجه کنیم.

وی فرهنگ‌سازی مصرف درست آب و اصلاح الگوی مصرف را تکلیف همگانی دانست و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید بدون نگاه بخشی و صنفی در برگزاری گردهمایی حامیان آب که یک برنامه فرهنگی است، مشارکت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم اقدامات و برنامه‌های فرهنگی را در زمینه توجه مردم به مسئله کم‌آبی را مهم ارزیابی و تصریح کرد: اگر این مسائل با فرهنگ جامعه گره بخورد قطعاً نتایج بهتری حاصل خواهد شد و همه اقشار جامعه از آن منتفع می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در ادامه این نشست با قدردانی از حمایت‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم برای برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب گفت: این گردهمایی بنابر تاکید استاندار قم مبنی بر انجام کار فرهنگی در زمینه اصلاح الگوی مصرف در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب در مدارس گفت: بر اساس رسالتی که بر عهده داریم از سالیان گذشته در زمینه ترویج فرهنگ مصرف صحیح در بین دانش‌آموزان به ویژه مقاطع ابتدایی برنامه‌های متنوع ترویجی و آموزشی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ایم.

دکتر علی جان صادق پور از انتخاب و معرفی ۶۰۰۰  حامی و مروج آب در مدارس استان خبر داد و ابراز داشت: این حامیان آب با شرکت آب و فاضلاب در ارتباط هستند و با فراگیری آموزش‌های لازم به عنوان یک سرمایه اجتماعی به شمار می‌روند.

وی زمان برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب را جمعه نوزدهم مردادماه جاری در ورزشگاه شهید حیدریان اعلام کرد و یادآور شد: بیش از ۴ هزار حامی آب به همراه اولیا و مربیان در این مراسم حضور خواهند داشت که برنامه‌های متنوعی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اصلاح الگوی مصرف آب را محوریت برنامه‌های این گردهمایی دانست و با اشاره به برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده برای این مراسم خاطرنشان کرد: امیدواریم صدا و سیمای استان و سایر رسانه‌ها به نحو مطلوبی این گردهمایی را به عنوان یک فعالیت فرهنگی فاخر در شبکه‌های استانی و ملی پوشش دهد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های مختلف گردهمایی بزرگ حامیان آب پرداخت و اجرای نمایش‌های آموزشی و ترویجی، قرائت سوگندنامه، اجرای سرود دسته جمعی کویر توسط حامیان آب، اجرای حرکت نمادین حامیان آب از میدان جانبازان به سمت ورزشگاه حیدریان  و… را از جمله برنامه‌های این گردهمایی ذکر کرد.

یادآور می‌شود گردهمایی بزرگ حامیان آب جمعه ۱۹ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.