عزت و امنیت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهداست

فرمانده انتظامی استان گفت: ما امروز هر چه داریم و جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده به خاطر شهدا است، عزت و امنیت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کاظم مجتبایی” در دیدار با خانواده شهید “مهدی علیزاده” از […]

فرمانده انتظامی استان گفت: ما امروز هر چه داریم و جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده به خاطر شهدا است، عزت و امنیت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کاظم مجتبایی” در دیدار با خانواده شهید “مهدی علیزاده” از شهدای  فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردیم به اتفاق ریاست عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونان این فرماندهی، خدمت خانواده های معظم و معزز شهدا برسیم.

وی افزود: ما امروز هر چه داریم به خاطر شهدا است، جایگاهی که کشور در دنیا پیدا کرده بخاطر شهدا می باشد، عزت و امنیت اسلامی مرهون خون پاک شهدا است و اگر این شهدا نبودند این امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است، امروز وجود نداشت.

سردار مجتبایی تصریح کرد: شهدا در حقیقت به ما آموخته اند که چه معامله پر سودی را انجام دادند و آن جانی که یک روز از بین می رود را با خدا معامله کردند و در مقابل بهشت ابدی را خریدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شهدا با رفتنشان ارزش ها را زنده کردند و علاوه بر اینکه برای جامعه الگو بودند، افتخار خانواده های خود نیز بوده اند چرا که خانواده شهید دارای یک جایگاه ویژه در بین مردم و خداوند متعال هستند و مردم آنها را تکریم می کنند یعنی هم سعادت دنیا نصیب آنها می شود و هم سعادت آخرت و این بسیار ارزشمند است.

سردار مجتبایی خاطرنشان کرد: ما برای روحیه گرفتن خودمان به خانواده های شهدا سرکشی می کنیم و نیز می خواهیم بگوییم که ما شما را فراموش نکرده ایم.

گفتنی است، شهید مهدی علیزاده در روز ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۸۳ به دلیل سقوط بالگرد در شهر شیراز،به مقام رفیع شهادت نایل آمد تا پرچم عشق و شهادت را بار دیگر به اهتزاز درآورد.