شناسایی و دستگیری دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارز در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۷ نفر دلال و فروشنده غیرمجاز انواع ارز در قم خبر داد.  به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم با محوریت پلیس آگاهی همسو با سیاست های کلی دولت و دستورالعمل […]

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۷ نفر دلال و فروشنده غیرمجاز انواع ارز در قم خبر داد.

 به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد کرمی” اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم با محوریت پلیس آگاهی همسو با سیاست های کلی دولت و دستورالعمل های صادره از ناجا جهت ایجاد ثبات در بازار ارز، طرح استانی مبارزه با دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارز از ابتدای  خرداد ماه به مرحله اجرا گذاشته است.

وی افزود: در این طرح  که در حال برگزاری است، پس از رصد محل فعالیت دلالان و شناسایی فروشندگان غیرمجاز ارز در هسته مرکزی شهر تاکنون تعدادی ۷ نفر دلال و فروشنده غیرمجاز ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: از دستگیر شدگان انواع ارزمتعلق به کشورهای مختلف کشف شد که برای این افراد پرونده قضائی تشکیل شد.

/////////////////////////////

دستگیری عامل پخش تصاویر خصوصی در قم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از دستگیری فردی که اقدام به دسترسی غیرمجاز و پخش تصاویر خصوصی فردی در شبکه های اجتماعی می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی موالی” اظهار داشت:  فرد ناشناسی که با  دسترسی از طریق ایجاد صفحه شخصی با نام جعلی، اقدام به پخش تصاویر خصوصی فردی می کرد، توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، متهم به بزه خود اعتراف و هدف از انجام این اقدام را سرگرمی و کنجکاوی عنوان کرد.

سرهنگ علی موالی به هموطنان توصیه کرد : شهروندان به خصوص بانوان از قرار دادن تصاویر شخصی خود در فضای مجازی جداً خودداری و رمز ترکیبی قوی را برای دسترسی غیرمجاز تصاویر خود انتخاب کنند.

افتخار ناجا تخلق به اخلاق ،مفاهیم و علوم قرآنی است

فرمانده انتظامی استان گفت: تخلق خانواده کارکنان پلیس به اخلاق ،مفاهیم و علوم قرآنی افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “کاظم مجتبایی”در دیدار خانواده های قرآنی کارکنان فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: تخلق خانواده کارکنان پلیس به اخلاق ،مفاهیم و علوم قرآنی افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: وقتی انسان با قرآن پیوند می خورد ، قرآن در زندگی او جاری می شود و به همین خاطر به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) نزدیک تر می شود .

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: زندگی و مرگ قرآنی بسیار ارزشمند است و این بهترین آرزوی هر بنده و مومنی است که حیات و ممات اش قرانی باشد.

سردار مجتبایی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای قرآن در زندگی انسان، تاکید کرد: قرآن بهترین وسیله و مسیری است که انسان بایستی بپیماید و لحظه ای از آن و اهل بیت (ع)جدا نشود.