راه اندازی مدرنترین شهربازی چند منظوره قم در مجتمع تفریحی میلاد

مدرنترین شهربازی چند منظوره قم به زودی در مجتمع تفریحی میلاد واقع در خیابان ۷تیر افتتاح میشود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیر مجتمع تفریحی ،توریستی وتجاری میلاد درگفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:این مجتمع دارای ۱۲طبقه وهرکدام برای یک کار خاصی  اختصاص یافته است . مثلا در طبقه منفی یک این مجتمع ،فروشگاه هایپرمون […]

مدرنترین شهربازی چند منظوره قم به زودی در مجتمع تفریحی میلاد واقع در خیابان ۷تیر افتتاح میشود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیر مجتمع تفریحی ،توریستی وتجاری میلاد درگفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:این مجتمع دارای ۱۲طبقه وهرکدام برای یک کار خاصی  اختصاص یافته است .

مثلا در طبقه منفی یک این مجتمع ،فروشگاه هایپرمون ما قرار دارد که در آن اجناس به قیمت ۲۰درصد کمتر از فروشگاه های دیگر عرضه می شود،گوشت بره نر که در بیرون کیلو  ۶۰هزار تومان است، در اینجا ۳۲هزار و۵۰۰ تومان عرضه می شود.

مهندس حسن زرنوش افزود:پخت نان فانتزی در۵۰نوع آنهم از تولید به مصرف ،روغن گیری انواع دانه های روغنی مانند بادام،بادام زمینی ،سنجد و…جلوی مشتری وعرضه مستقیم آن و..از جمله ویژه گی های این فروشگاه است.

وی به دیگر فعالیت های این مجتمع اشاره کرد وافزود:این مجتمع برای رفاه حال مشتریان ،دارای  j h p   (کولر مرکزی )است تا مشتریان در هنگام حضور در بخش های مختلف این مجتمع از تهویه مطبوع آن لذت ببرند.

همچنین دارای پارکینگ ۳طبقه است که برای مشتریان هزینه ای دریافت نمی شود وبه راحتی می توانند وسیله نقلیه خود را پارک نموده وبه خرید خود بپردازند.

وی گفت:اختصاص ۵طبقه ان به بخش تجاری نیز مزید برعلت شده تا فعالان بخش های اقتصادی مانند پوشاک،کیف وکفش،لوازم جانبی کامپیوتر وموبایل ،بلورجات  و…برای عرضه کالاهای خود در این مجتمع مستقر شوند.

وی از افتتاح مدرنترین شهربازی قم در این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد وافزود:این شهربازی در مساحتی بالغ برهزار و۲۰۰متر مربع در این مجتمع راه اندازی خواهد شد وبرای تمام رده های سنی  از جمله بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

که باراه اندازی آن،ماشاهد ایجاد یک مکان تفریحی توریستی در هسته مرکزی شهر خواهیم بود که شهروندان عزیز وتوریستهایی که به قم می آیند،خواهند توانست از امکانات تفریحی آن بهره ولذت ببرند وباتوجه به پیش بینی ۳طبقه برای پارک وسیله های نقلیه،ماهیچ مشکل ترافیکی ناشی از وجود این مکان تفریحی توریستی در هسته مرکزی شهر نخواهیم داشت.

شایان ذکر است که مجتمع تجاری،توریستی وتفریحی میلاد در خیابان ۷تیرنبش کوچه ۶۰واقع شده  وساعات کار آن از ۹صبح الی ۱۱شب به صورت یک سره باز است.