دستگیری سارق آهن آلات پروژه هاي آب و فاضلاب شهري

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق آهن آلات پروژه هاي آب و فاضلاب شهري و ساختمان هاي نيمه کاره در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت آهن آلات و […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق آهن آلات پروژه هاي آب و فاضلاب شهري و ساختمان هاي نيمه کاره در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت آهن آلات و ادوات از پروژه هاي آب و فاضلاب شهري و ساختمان هاي نيمه کاره، موضوع در دستور کار کاراگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم، گفت: با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد کليه ي سرقت ها توسط فردي جوان با یک دستگاه خودرو وانت انجام مي شود.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم سابقه دار، وی که در تحقیقات منکر هرگونه سرقت بود در مواجهه با ادله انکار ناپذیر به سرقت آهن آلات پروژه هاي آب و فاضلاب شهري و ساختمان هاي نيمه کاره در قم اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی همچنین به دستگیری ۳ نفر مالخر در این رابطه اشاره کرد و گفت: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

//////////////////

دستگیری مأمور قلابی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک مأمور قلابی در قم، گفت: وی با پوشش لباس پلیس از شهروندان کلاهبرداری می کرد که در عملیاتی توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: متهم پس از تهیه و پوشیدن لباس پلیس تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر و با ایجاد رابطه دوستی، از افراد کلاهبرداری می کرد.

وی تصریح کرد: با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان قم به دلیل حساسیت موضوع تیم زبده ای از مأموران این پلیس برای شناسایی و دستگیری وی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند در عملیاتی متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه از نامبرده تجهیزات نظامی نیز کشف شده است، افزود: مالباختگان در صورت شکایت می توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

توقیف بیش از یک میلیارد ریال ظروف و ابزار خانگي قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال ظروف و ابزار خانگی قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه راننده يک دستگاه کاميون کشنده قصد دارد محموله ظروف و ابزار خانگي قاچاق را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل های مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، کاميون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: راننده کامیون اذعان داشت خودرو حامل ظروف آشپزخانه بوده که از گمرک به مقصد تهران در حرکت است بر همین اساس وی، يک فقره بارنامه انواع ظروف و ابزار خانگی، يک برگ تصوير پروانه حمل کالا و تصوير يک برگ توزين را به کارآگاهان ارائه کرد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده صاحب کالا شناسایی و با حضور وي کانتينر تخليه شده و سپس با شمارش کالاها و ارسال نمونه به گمرک قم، کارشناسان اعلام کردند بخشي از کالا حدود یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال با اسناد ابرازي مطابقت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شدند.