حضور به موقع پزشکان جهادی جهت ویزیت صلواتی بیماران

همزمان با ساعات اولیه صبح تاسوعای حسینی، پزشکان جهادی و نوع دوست با حضور در درمانگاه صلواتی سید الشهدا اقدام به ویزیت صلواتی بیماران نمودند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، در ساعات اولیه صبح تاسوعای حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان قم با حضور در درمانگاه صلواتی سید الشهدا اقدام به ویزیت رایگان وصلواتی عزاداران […]

همزمان با ساعات اولیه صبح تاسوعای حسینی، پزشکان جهادی و نوع دوست با حضور در درمانگاه صلواتی سید الشهدا اقدام به ویزیت صلواتی بیماران نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، در ساعات اولیه صبح تاسوعای حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان قم با حضور در درمانگاه صلواتی سید الشهدا اقدام به ویزیت رایگان وصلواتی عزاداران حسینی که به درمانگاه صلواتی سید الشهدا مراجعه نموده بودند، کرد.

دکتر فخاریان قمی هدف ازحضور خود در این درمانگاه و ویزیت صلواتی بیماران در روز تعطیل و عزاداری و پاس نگاه داشتن فرهنگ عاشورایی ذکر کرد و افزود: ما پزشکان مانند آحاد جامعه برای ترویج فرهنگ عاشورایی وظایفی داریم و هر کس بنابر تخصص خود اقدام به خدمت در این خان گسترده می نماید و ما پزشکان در این روز با خدمت به عزاداران حسینی انجام وظیفه و ادای دین می نماییم.

وی افزود: وجود چنین درمانگاهی آن هم در چنین روزهایی باعث ایجاد جو امنیت سلامتی در میان بیماران می شود تا با خیالی آسوده هم به عزاداری خود پرداخته و در صورت نیاز به خدمات درمانی به چنین جاهایی مراجعه نمایند.

همچنین ابراهیم حاجی مظفری مدیر کل سابق بهزیستی استان قم ودکتر قدیری رئیس نظام پزشکی استان قم  نیز با حضور در این درمانگاه اقدام به ویزیت صلواتی بیماران نمودند.

خبر ازحسین کبابی.عکس از مبینا تکیه ای