تقسیم شادی عید با سالمندان تنهاتوسط مردم نوع دوست

همزمان با اولین روزاز بهار ،تعدادی از اعضای گروه های حامیان سالمندان تنهای کشور،باحضور در خانه های سالمندان در سراسر کشور،جلوه ای از انسانیت ونوع دوستی ومهربانی را رقم زدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، همزمان با اولین روز از بهار ،تعدادی از اعضای گروه های حامیان سالمندان تنهای کشور،باحضور در خانه های […]

همزمان با اولین روزاز بهار ،تعدادی از اعضای گروه های حامیان سالمندان تنهای کشور،باحضور در خانه های سالمندان در سراسر کشور،جلوه ای از انسانیت ونوع دوستی ومهربانی را رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، همزمان با اولین روز از بهار ،تعدادی از اعضای گروه های حامیان سالمندان تنهای کشور،باحضور در خانه های سالمندان در سراسر کشور،جلوه ای از انسانیت ونوع دوستی ومهربانی را رقم زدند تا به همگان بفهمانند که انسانیت ونوع دوستی ومهربانی در وجدان های ایرانیان هنوز نمرده است.که ماحصل آنچه در این بازدید ها اتفاق افتاد از زبان روابط عمومی های آن گروه ها در این گزارش میخوانید .

این ماه تصمیم گرفتم که بازدیدی ازخانه سالمندان با همگروهی های عزیزم درشهر نجف آباد اصفهان داشته باشم.خیلی خوشحال بودم که میتونم اولین روز عید رو درکنار این عزیزان باشم.مدیرگروه شهرنجف اباد جناب رضا کاظمی با همسر مهربانشو بدنبالم اومدن وسرساعت مقرر دردهکده سلامت بودیم دیگر دوستان هم که قبلا هماهنگی کرده بودند حضور داشتند.

موج مهربانی وصمیمت بین دوستان بمن نیرو وحس بیشتری داد.وقتی با تک تک سالمندان عزیز،دست دادم وتبریک عید میگفتم ،منو بغل میکردن ومیبوسیدن،چیز جالبی که بارها اتفاق افتاد این بود که میخواستن دست منو ببوسن، من واقعا خجالت می کشیدم که چرا اونها باید اینکارو بکنن؟طوری منو بغل میکردن که انگار فرزند عزیزشونو دیدن اونها بزرگتر ما هستن ویک عمر برای ما زحمت کشیدن ،پدرو مادرهایی که تمام جوانی واندوخته هاشون را وقف ما کردند وحالا که پیر و ناتوان شدند تنها انتظارشون از ما فقط یک سرزدنه کوچیکه.بدون هیچ توقع خاصی….تا دیر نشده قدرشونو داشته باشیم
هستی مرادی قائم مقام مدیر  تیم حامیان سالمندان تنها

آغاز سال نو همزمان با اولین روز بهار ۱۳۹۷طبق قراره هر ماه به دیدار پدران و مادران سالمند نازنین شهرمان
آنها که هر ثانیه چشم انتظار نگاه و دست مهربان فرزندانشان هستند رفتیم…
با همراهی جمعی از دوستان با شیرینی و گلدان هایی زیبا از گل های بهاری شیراز به سرای سالمندان فرزانگان واقع در شهرک آرین شیراز حضور به هم رساندیم…
مراسم جشن و شادی سال نو را در کنار آن عزیزان سالمند برگزار کردیم و تلاش کردیم شادی را به چشمان نازنین و بی فروغشان بنشانیم امید که این اتفاق مورد رضایت خداوند مهربان قرار گرفته باشد و نور امید و روشنایی به دلهای پاک آن فرشته ها آورده باشیم.
در پایان از همه کسانی که بنیانگذار این اتفاق زیبا و انسانی هستند سپاسگزارم و برایشان آرزوی سعادتمندی و سلامتی از خداوند بزرگ دارم
و خدا قوت جانانه به همه عزیزانی که در این لحظه همزمان این اتفاق بزرگ را برگزار کردن و دل جمع زیادی از پدران و مادرانمان را شاد کردند.
مدیر روابط عمومی حامیان سالمندان تنها-شیراز- ستاره مرادی

در اولین روز بهار ۱۳۹۷ به اتفاق دوستان و همدلان استان یزد به دیدار پدربزرگ و مادربزرگ های زیبا و دوست داشتنی رفتیم و جشن سال نو را در کنار این عزیزان و پرسِنِل زحمتکِش مرکز بهار یزد واقع در فلکه پنجم آزادشهر به شادی نشستیم.
و با بردن گل و گلدان و ویلچرهای نو سعی در زیباتر کردن مراسم کردیم.انشا… در آینده بتوانیم قدم های بیشتری در این راستا برداریم.

الهام عیسی زهی مدیر روابط عمومی حامیان سالمندان تنها استان یزد.

روز ۲۲ و۲۳ اسفند صبح به اتفاق ۵تاآرایشگر به اسایشگاه امیرالمومنین رفتیم برای رنگ موها واصلاح وکوتاهی موها
روز۲۸ برای چیدن سفره هفت سین به اسایشگاه رفتیمِ وروز سه شنبه صبح ساعت ۸ برای تعویض ملافه هاشون که خودمون پارچه تهیه ودوخته بودیم رفتیم
براشون عیدی بردیم برامادرها روسری وشلوار وبرا پدرها پیراهن وزیرشلواری میوه وشیرینی واجیل اول فروردین راس ساعت ۳ همزمان با سراسرکشور

گروه موزیئک وحاج فیروز وچندتایی مهمون بردیم وجشن کوچکی برگزارشد زکیه حسینی روابط عمومی شهر قزوین

گزارش بازدید از آسایشگاه سالمندان خانه سبز اصفهان
در تاریخ ۹۷/۱/۱ درساعت ۱۵ به اتفاق گروه حامیان سالمندان تنهای اصفهان از آسایشگاه خانه سبز واقع در خانه اصفهان خیابان ماه فرخی بازدید به عمل امد که در این بازدیدضمن صحبت ودلجویی از سالمندان و پذیرایی با میوه وشیرینی جشن شادی آفرین برای این عزیزان برگزار شد لازم به ذکر است آسایشگاه در دو طبقه مجزا در حدود ۵۰ نفر سالمند دارد این برنامه در کل کشور وساعت ۱۵ اول هر ماه انجام میشود به منظور شاد سازی این عزیزان وجلوگیری از افسردگی این بزرگواران انجام میشود باشد که مورد قبول حق باشد
روابط عمومی لیلا ولی

همزمان با اولین روز بهار طبیعت ،نوع دوستان قمی با پدرهای دوست داشتنی در آسایشگاه بقیه الله دیدار وعید دیدنی کردند.

همزمان با اولین روز بهار طبیعت ، عصر روز اول فروردین ؛نوع دوستان قمی عضو گروه حامیان سالمندان تنها با پدرهای دوست داشتنی در آسایشگاه بقیه الله واقع در میدان شهید محلاتی قم ،دیدار وعید دیدنی کردند وباتقسیم شادی های خود با این عزیزان،لحظات شیرینی برای آنان رقم زدند.

طبق قراری که باهم داشتیم،ساعت ۱۵جلوی  درب آسایشگاه حاضرشدیم وبا اینکه اولین روز عید بود وهمه گرفتار عید دیدنی های خود بودند،اما به احترام قول وقراری که گذاشته بودند،در این دیدار حاضر شده وجلوه ای از زیبایی ونوع دوستی را رقم زدند.

وارد آسایشگاه می شویم ،بوی عید وشادابی آن در جای جای این آسایشگاه حس می شود وانگار زحمات عزیزان نوع دوست نتیجه داده وقبل از  اینکه ما سر بزنیم،این جو پر نشاط را در آن آسایشگاه طراحی ونصب کرده بودند تا بوی  عید برای این پدرهای عزیز ودوست داشتنی حس شود.

باتوجه به بهاری بودن هوا،برخی از صندلی ها در حیاط آسایشگاه قرار داده شده بود وتعدادی از سالمندان عزیز به انتظار ما در حیاط نشسته بودند وبا دیدن ورود بازدید کننده ها،انگار انرژی تازه ای گرفته بودند وبا دست زدن،به مهمانان که ماها باشیم،خیر مقدم گفتند.

عده ای شیرینی ،عده ای شکلات،عده ای گل وعده ای دلهای سرشار از عشق ومحبت را با خود آورده بودند تا تقدیم این پدر های دوست داشتنی بکنند.

اینجا کسی احساس مهمان بودن نمیکند،اینجا همه میزبان هستند،میزبان عشق ومحبت ونوع دوستی که در این وانفسای زندگی ماشینی ،کم کم جای خود را به زندگی خشک وبی عاطفه گی داده است،هستند.

به امید روزی که ما هیچ سالمندی را در هیچ آسایشگاهی نبینیم،حسین کبابی ،روابط عمومی گروه حامیان سالمندان تنها درقم