تصویب احداث کمربندی جدیدقم وآزادراه قم-سلفچگان-راهجرد درجلسه دولت

معاون امور عمرانی استاندار قم از تصویب احداث کمربندی جدید قم و و آزادراه قم-سلفچگان- راهجرد در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهوری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قم طی […]

معاون امور عمرانی استاندار قم از تصویب احداث کمربندی جدید قم و و آزادراه قم-سلفچگان- راهجرد در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قم طی سخنانی با بیان اینکه جلسات بسیار زیادی در تهران و قم جهت احداث پروژه ی کمربندی جدید قم برگزار گردیده است اظهار داشت: این طرح با طول ۱۱۰ کیلومتر و هزینه ۸۶۰ میلیارد تومان به تصویب هیئت دولت رسید.

وی با بیان اینکه طرح کمربندی قم با آورده ی ۷۰ درصدی بخش خصوصی اجراء خواهد شد افزود: با یک افق برنامه ریزی بلند مدت این پروژه در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه این طرح در اراضی دولتی اجرا خواهد شد ادامه داد: این مسئله موجب سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه خواهد شد.

وی بیان داشت: گسترش شبکه آزادراهی کشور، افزایش ضریب ایمنی در سفر و همچنین تردد مناسب تر در محورهای مواصلاتی استان از اهداف ایجاد کمربندی جدید قم می باشند.

بهشتی ادامه داد: در خصوص مسیر قم-سلفچگان-راهجرد نیز آزادراه جدیدی به طول ۷۵ کیلومتر ایجاد خواهد شد و از کنار مراکز مهم اقتصادی استان قم عبور خواهد شد.