بهره برداری ازفاز نخست پروژه شهرک خودرو درشب میلاد امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم با اعتباری بالغ بر یکهزار و چهل و پنج میلیارد ریال در شب میلاد امام رضا(ع) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،علیرضا مظفری ضمن اعلام این خبر بیان داشت: فاز نخست پروژه […]

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم با اعتباری بالغ بر یکهزار و چهل و پنج میلیارد ریال در شب میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،علیرضا مظفری ضمن اعلام این خبر بیان داشت: فاز نخست پروژه شهرک خودرو با بیش از ۳۰۰ واحد احداث شده شامل واحدهای نمایشگاهی و تعمیرگاهی مصادف با شب میلاد امام رضا(ع) و اعتباری بالغ بر یکهزار و چهل و پنج میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: شهرک خودرویی قم در زمینی به مساحت ۳۳۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۵۰ هزار مترمربع در ۶ فاز و ۱۵۰۰ واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی در حال احداث می باشد.

مظفری با بیان اینکه وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه مقدسه علمیه و مراجع عظام تقلید و بزرگان دین، ویژگی خاصی به شهر قم مقدس بخشیده و این خطه را به عنوان جهان‌شهر شیعی مطرح کرده است، افزود: متناسب با این مظروف متعالی، باید ظرفیت‌سازی شود.

وی با توجه به جایگاه ویژه شهر مقدس قم در مسائل مذهبی و فرهنگی افزود:باید اقدامات و فعالیتهای عمرانی و فرهنگی در شهر در وضعیتی مطلوب و قابل قبولی انجام شود و عمران و آبادانی و توجه به قم باید با چنین رویکردی و با رعایت شان بالای آن انجام شود و خدمات و فعالیت‌های ماندگاری برای سرعت دادن به روند توسعه قم و جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته آن انجام شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از همه امکانات مادی و معنوی در اختیار برای عمران و آبادانی این خطه مقدس خاطر نشان کرد: قدر خدمت در قم را باید دانست و از آن به بهترین شکل ممکن برای خدمتگزاری به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت استفاده کرد.

وی بیان داشت: شهرک خودرو قم بعنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های خدمات شهری در استان، بیش از آنکه یک پروژه عمرانی باشد، یک خیزش فرهنگی به سوی بهبود شرایط محیط زیست شهری برای شهروندان و  در کنار آن بهبود شرایط و رونق کسب و کار برای صنوف خودرویی است.

مظفری در پایان اظهار داشت: ساماندهی صنوف سالیان بسیار زیادی جزء مطالبات مردم و مسئولین شهر بوده است؛ شهرک خودرو در جهت رفع دغدغه های زیست محیطی قدم بر می دارد و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان بویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است.