انهدام ۵ باند با ۲۰۰ فقره سرقت ودستگیری کلاهبرداران در قم

فرمانده انتظامي استان از انهدام ۵ باند بزرگ و کشف ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با تلاش گسترده همکاران در پلیس آگاهی طی دو هفته گذشته، ۵ باند مهم سرقت منزل، مغازه، داخل خودرو، کیف […]

فرمانده انتظامي استان از انهدام ۵ باند بزرگ و کشف ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با تلاش گسترده همکاران در پلیس آگاهی طی دو هفته گذشته، ۵ باند مهم سرقت منزل، مغازه، داخل خودرو، کیف قاپی و سرقت به عنف شناسایی و متلاشی شدند.

وي با بيان اين که اعضای این باند ها ۲۳ نفر بوده و تاکنون به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: بیشتر این سرقت‌ها مربوط به منزل با ۸۰ فقره سرقت بوده و خشن ترین سرقت ها مربوط به سرقت به عنف با ۶۳ فقره است.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که علاوه بر قم در ۵ استان دیگر نیز این سرقت ها به ثبت رسيده است، ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دانست.

سردار مجتبايي تاکيد کرد: ضرورت دارد مردم هوشیار بوده و نسبت به همکاری با پلیس و توجه به تذکرات و رعایت آن ها اين نيرو را پشتیبانی کرده تا شرایط امن و آرامی را در تعطیلات نوروزی شاهد باشیم.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که هوشیاری پلیس در حد قابل قبولی است و با بهره گيري از فعالیت‌های علمی به خوبی می تواند سارقان را شناسایی و دستگیر کند، تصريح کرد: رضایتمندی مردم از پليس در حد مطلوب بوده به گونه اي که برابر ارزيابي هاي صورت گرفته همواره در رتبه هاي اول تا پنجم قرار داشته که نشان‌دهنده تلاش و تسلط پلیس بر ماموریت‌های از پیش تعیین شده و همکاری مردم است و امیدوارم در سال آینده نيز ادامه داشته باشد.

دستگيري کلاهبرداراني با وعده هاي سفر و اقامت در کشورهاي همسايه

رئيس پليس فتا استان از شناسایی و دستگیري دو نفر که با وعده هاي سفر و اقامت در کشورهاي ترکیه، ارمنستان و گرجستان از افراد کلاهبرداري مي کردند، خبر داد.

سرهنگ “علي موالي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: دو متهم که با تبلیغات دروغ در شبکه های ماهواره ای، اقامت و خدمات مرتبط با آن در کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه را پيشنهاد کرده و از افراد کلاهبرداري مي کردند، در قم شناسایی و دستگیر شدند.

رئيس پليس فتا استان بیان داشت: این افراد با درج آگهی تبلیغاتی در شبکه های ماهواره ای با قیمت کم، وعده اقامت در چند کشور را داده و با هدایت تماس گیرنده به شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری و اخذ وجه می کردند.

سرهنگ موالي افزود: در ادامه کارشناس پلیس فتا استان با هوشیاری، اقدامات مالی و تبلیغاتی متهمان را رصد و در نهایت پس از شناسایی محل فعالیت شان و هماهنگي با مقام قضائی استان هر دو نفر را دستگیر کردند.