امن نبودن قم برای قاچاقیان،كشف ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از كشف بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق طی سال جاری در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به عملكرد فرماندهي انتظامي استان در […]

فرمانده انتظامی استان قم از كشف بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق طی سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به عملكرد فرماندهي انتظامي استان در زمينه كشف مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای امسال با اقدامات ويژه صورت گرفته توسط ماموران اين فرماندهي بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم کشف شده است.

وی گفت: در مجموع کشفیات انواع مواد افیونی، ترياک با ۳ تن و ۱۲ کیلوگرم، حشيش با ۲۷۶ کیلوگرم، مرفین با ۲۰۵ کیلوگرم و هروئین ۲۰ کیلوگرم به ترتیب بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

اين مقام مسئول با اشاره به انهدام ۱۱ باند قاچاق تهیه و توزیع مواد مخدر، افزود: در مدت مذکور ۹۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر در قم دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به عزم جدي پليس در برخورد با خرده فروشان ومعتادان متجاهر، بر اجرای طرح پاكسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع كنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و همچنين جمع آوري معتادان متجاهر در سطح استان تاکید کرد.

سردار آقاخانی گفت: لازم است شهروندان ضمن رعايت نکات ايمني در پيشگيري از جرايم، هرگونه اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر را سریعاً از طريق شماره تلفن ۲۱۸۲۵۵۱۵ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و یا شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی در شناسایی، کشف جرایم و دستگیری مجرمان، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب این نیرو در شناسایی و کشف جرایم، قطعاً مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آن ها برخورد می شود.