افزایش تعداد قطار های حومه ای قم – تهران به ۶ رام

مدیرکل راه آهن قم گفت: تعداد قطارهای مسافربری قم – تهران و بلعکس که روزانه در چهار رام مسافران را به مقصد می رساند، به ۶ رام افزایش یافت. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم؛محسن اعتماد صبح امروز در دیدار صمیمی بابرخی از مدیران رسانه های استان که مناسبت آغاز سال جدید انجام شد، اظهار […]

مدیرکل راه آهن قم گفت: تعداد قطارهای مسافربری قم – تهران و بلعکس که روزانه در چهار رام مسافران را به مقصد می رساند، به ۶ رام افزایش یافت.
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم؛محسن اعتماد صبح امروز در دیدار صمیمی بابرخی از مدیران رسانه های استان که مناسبت آغاز سال جدید انجام شد، اظهار داشت: از امروز ۲ رام قطار به مسیر قم – تهران اضافه شد که هر کدام دارای ظرفیت ۲۹۶ مسافر است و در ساعت های ۰۶:۳۰ و ۱۶:۳۰ مسافران را از قم به مقصد تهران و در ساعت های ۱۱:۵۵ و ۱۹:۳۰ نیز از تهران به مقصد قم منتقل می کند.
وی با اشاره به تعداد صندلی اضافه شده افزود:ظرفیت صندلی قبلی قطار های قم تهران ۲۱۶۰ بوده با اضافه شدن ۲ رام این رقم به ۱۳۱۲ صندلی افزایش پیدا کرده است که جمع کل صندلی قطار های قم به تهران در حال حاضر ۳۴۷۲ صندلی می باشد.
وی با بیان این که قیمت بلیط این قطارها مانند سال گذشته به ازای هر تن، ۴۰ هزار ریال می باشد، اضافه کرد: سایر قطارهای مسیر قم – تهران در ساعت های ۰۵:۱۰، ۰۹:۳۵، ۱۴:۳۵ و ۱۸:۲۵ از قم به مقصد تهران و در ساعت های ۰۵:۲۰، ۱۰:۳۰، ۱۴:۴۵ و ۱۷:۵۵ از تهران به مقصد قم حرکت می کند.
وی گفت: همچنین از امروز یک رام قطار لوکس چهار تخته نیز به مسیر قم – مشهد اضافه شد که به صورت یک روز درمیان حرکت خواهد کرد.
اعتماد افزود: این قطار ساعت ۱۹:۰۰ از قم به سمت مشهد و ساعت ۲۱:۴۰ از مشهد به سمت قم با ظرفیت ۴۰۰ تن حرکت می کند و قیمت آن یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۵۰ ریال است.
وی خاطرنشان کرد: روزانه سه رام قطار دیگر در ساعت های ۱۱:۲۵، ۱۷:۲۰ و ۲۲:۲۰ از قم به مقصد مشهد حرکت می کند.