آسيب هاي فضاي مجازي در امتداد فضاي واقعي است

فرمانده انتظامي استان ضمن تاکيد بر شناخت بيش از پيش آسيب ها و تهديدات فضاي مجازي، گفت: آسيب هاي فضاي مجازي در امتداد فضاي واقعي است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بيان اينکه فضاي مجازي جز لاينفک زندگي مردم شده اين فضا […]

فرمانده انتظامي استان ضمن تاکيد بر شناخت بيش از پيش آسيب ها و تهديدات فضاي مجازي، گفت: آسيب هاي فضاي مجازي در امتداد فضاي واقعي است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بيان اينکه فضاي مجازي جز لاينفک زندگي مردم شده اين فضا را زندگي دوم انسان دانست و اظهارداشت: فضاي مجازي فرصت هاي بي بديلي در اختيار افراد مي دهد که بايد آسيب ها و تهديدات اين حوزه را بيش از پيش دانست.

وي گفت: نقش خبرنگاران در يک شغل خلاصه نمي شود بلکه رسالت آن ها حضور موثر در عرصه هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي کشور است .

سردار مجتبايي افزود: نيروي انتظامي خبرنگاران و رسانه ها را در کنار خود دانسته و اين تعامل باعث شده تا عملکرد مثبت فرماندهي انتظامي استان قم به خوبي منعکس و بالطبع مطالبات مردم نيز بيان و در جهت رفع آن ها تلاش مي شود.

فرمانده انتظامي استان قم ابراز اميدواري کرد: با تعامل و هماهنگي بسيار خوب بين پليس و جامعه رسانه‌اي قم، شاهد آسايش و امنيت هرچه بيشتر مردم باشيم.

وي افزود:اکثريت جامعه مجرمين را کساني تشکيل مي دهند که نسبت به قانون آگاهي نداشته و جامعه پذير نيستند، بنابراين رسانه ها بايد در گسترش جامعه پذيري اجتماعي نقشي کليدي ايفا کنند.

سردار مجتبايي گفت: عمده‌ترين وظيفه‌اي که قانون بر عهده نيروي انتظامي قرار داده برقراري امنيت و آرامش در جامعه است و اگر قلم و اقتدار و يا به تعبير ديگر رسانه و نيروي انتظامي در کنار هم قرار بگيرند بسياري از مشکلات و معضلات در جامعه حل مي‌شود.

وي پليس و رسانه را دو ابزار مهم در انتقال واقعيت هاي جامعه عنوان کرد و افزود: اين دو قشر مي توانند نقش موثرتري در معرفي ريشه هاي وقوع جرم و همچنين پيشگيري عمومي از وقوع جرائم در سطح اجتماع ايفا کنند.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه آسيب هاي فضاي مجازي در امتداد فضاي واقعي است، تصريح کرد: در فضاي مجازي شرايط دسترسي به تمام آسيب هاي دنيا مهياست اما بايد آگاهي افراد بالا رفته تا پيشگيري از جنس رشد مدار حاصل شود.